نمایندگی اچ پی ، سال هاست در زمینه ی تعمیر و ترمیم محصولات کمپانی اچ پی فعالیت می کند. کارشناسان نمایندگی اچ پی ،   پیش از هر اقدامی، به منظور رفاه حال و رضایت مشتریان گرامی، هزینه‌های تعمیر اچ پی و مدت زمان مورد نیاز به صورت تخمینی برآورد کرده و به اطلاع مشتریان گرامی می رسانند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی می‌باشند. مهندسین نمایندگی اچ پی طی مراحل مختلف تعمیرات دستگاه اچ پی را انجام حواهند داد. در گام نخست، کادر فنی نمایندگی اچ پی  اطلاعات اولیه و مورد نیاز را در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهند.

این اطلاعات شامل پاسخگویی به تمام پرسش‌های مشتریان و نیز مواردی همچون چگونگی تعمیر دستگاه، مدت زمان مورد نیاز، روند تعمیر اچ پی ، برآورد هزینه ی تعمیر اچ پی ، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات و اطلاعاتی از این دست می‌باشد. در مرحله ی بعد در صورت تأیید مشتری، کادر فنی نمایندگی اچ پی اقدام به تعمیر و ترمیم دستگاه خواهند کرد. در صورت نیاز به تعویض قطعات، این اطمینان را به شما می دهیم که در این مرکز، فقط از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض استفاده می گردد . تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی اچ پی می‌بایست پس از اتمام کار، به تأیید کارشناس فنی این مرکز برسد.

پس از اتمام فرآیند تعمیر و بازسازی، دستگاه برای بررسی‌های نهایی به کارشناس فنی نمایندگی اچ پی تحویل داده می‌شود، کارشناسان فنی نمایندگی اچ پی ، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در صورت بروز مشکل و معیوب بودن ، کالا مجدداً به بخش فنی  نمایندگی اچ پی ارجاع داده خواهد شد.

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها